2014. július 13., vasárnap

Fagyi?

Úr isten nem is tudom mikor írtam utoljára gépről blogot. De most végre ide tudtam ülni, úgyhogy írok.
Ma elmentem anyuékhoz és egyszer csak csörgött a telefon, hogy merre járok, mert hát a Balázs be szeretné nekem mutatni a menyasszonyát. Mondtam neki, hogy épp anyuéknál, és ezért visszafordultak útközbenről és eljöttek. Nagyon aranyos, kedves, helyes szimpatikus lányzó a Kathy. Folyton mosolyog és olyan nagyon nagy szeretettel néz a Balázsra, és a Balázs is őrá, hogy ilyet nagyon ritkán látok. Azt hiszem a Balázs barátnői között ilyet nem is nagyon láttam korábban. Nem éreztem feszélyezve magam velük, pedig Kathyvel nem beszélünk közös nyelvet. Fagyiztunk is, és feljöttek megnézni a lakást (ami továbbra is rém csodálatos...) meg mutattam képeket Kathynek, amin még kölykök vagyunk Balázzsal.
Jó volt.

És nagyon jólesett, hogy nekem mutatta be a menyasszonyát először a barátai közül a Balázs. Akkor is, ha ennek mondjuk csak annyi oka van, hogy tuti ráértem. De ettől még jólesett.

Ja és Kathy nagyon szereti a magyar fagyit.:)

Egyébként nagyon érdekes hétvége volt, volt benne békülés, részegség, sírás, beszélgetés, sétálás, idegeskedés, düh, nevetés, vidámság, lelkizés, szóval jó sok minden.

Holnap pedig állásinterjú.

Nincsenek megjegyzések: