2014. július 29., kedd

A táborról

Azért írom meg ezt a posztot, mert a helyére akarok tenni dolgokat.

Pár nappal ezelőtt derült ki számomra, hogy látogatónapra sem fogok tudni lemenni a táborba. Nem fogok tudni, mert dolgozom, új munkahelyem van és nem merem megkockáztatni azt, hogy az első teljesen saját, önálló napomon esetleg megfázva, betegen menjek be (a sátorban alvás, nálam eddig szinte mindig ezt okozta), és hogy fáradt legyek. Nagyon kell majd figyelnem az új helyemen, mert még soha nem dolgoztam ilyesmit, és nem szúrhatom el amiatt, mert az előző hétvégén nem volt alkalmam kipihenni magamat.
Aztán láttam, hogy Fq kitette, hogy szobatársakat keres és ettől annyira összeszorult a kicsi lelkem, hogy megfogalmaztam egy kérést, azok felé az emberek felé, akiket a barátaimnak tartok, hogy ha lehetséges, akkor én ne lássam a posztjaikat a táborról. Egy egyszerű kérés volt, amit valaki vagy tiszteletben tart, vagy nem, de nem kértem alá kommenteket, hogy baszdmegrabynhogykérhetszilyethájdoljteminket.
Kb. egy hete hideoltam egy linket, pont a táborral kapcsolatosat, erre ma feldobta nekem a facebook, hogy "bár tudom, hogy hideoltad, de nem akarod mégis látni?" Nem köszi, nem akarom, pont azért töröltem. Játék felkérésekkel is csinálja ezt, meg posztokkal. Mert ha sok ismerősöm kedveli, akkor a facebook azt hiszi, hogy engem is biztosan érdekelni fog. A táboros csoportok bejegyzéseit se követem, mégis feldobja, sőt felajánlotta, hogy legyek én is a Gondor hősei szervezői csoport tagja (kétszer is felajánlotta, kétszer utasítottam el).
Saját magam miatt kértem ezt, mert az én kicsi lelkemnek fáj, hogy nem tudok ott lenni, pedig szeretnék. Nem tudok, mert már februárban tudtam, hogy nem lesz állásom a nyárra (többek között emiatt sem vállaltam volna szervezést sem), és a tanítós állásokra ilyenkor lehet jelentkezni és interjúkra járni (az más kérdés, hogy végül nem a szakmában leszek), már akkor mondtam mindenkinek, aki vette a fáradságot, hogy megkérdezzen, hogy ha nem szervezek, akkor nem fogok lemenni, mert nem akarok én lenni a problémás ex-szervező SMT, mert nem tudnám már úgy élvezni a tábort mint régen, főleg, hogy minden barátom szervező, egyszer 2012-ben kipróbáltam, és akkor is azokkal töltöttem az időmet, akik szintén ex-szervezők voltak, és abból állt a táborunk nagy része, hogy a hibákat, amiket a szervező barátaink elkövettek, elemeztük ki, hogy mi hogyan csinálnánk másképp, mit rontanak el, mit csinálnak jól, de akkor voltak nem szervező-ex szervezők, akikkel ezt lehetett, meg akkor nem egy erős keretjátékkal rendelkező tábor volt, amit nem cseszett szét az, hogy láttuk a hibáit, láttuk, hogy a barátaink beledöglenek a szervezésbe, és próbáltunk nekik nem keresztbe tenni.
Idén erre nekem nem lenne lehetőségem, mert mindenki, aki egy kicsit is fontos a számomra, szervez. Az új emberekkel (mert tudom, hogy sok lesz) nyilván nem beszélném ki, hogy "bazdmeg, hogy lehettek ekkora lámák, 2003-óta ez a hiba MINDEN évben előjön, és persze idén se készültek fel rá" nem tudnám adni azt az erőt, amit sokszor elvárnak egy régi motorostól.
Aztán szépen kitaláltam magamnak, hogy no problem, lemegyek látogatni, akkor egy kicsit élvezhetem hogy mások fújják a gumifotelt, láthatom a barátaimat, talán még segíthetek is nekik.
Aztán felvettek és én realizáltam, hogy basszus nem fogok tudni lemenni látogatni, mert nem merem vállalni azokat a dolgokat, amiket fentebb már leírtam.
Ettől még kurvaszar érzés, hogy nem leszek ott, idén először, semmilyen formában sem. Mert nincs rá lehetőségem, hogy ott legyek.
Mert szerettem volna ott lenni, készítettem rá a lelkemet, hogy ott leszek, hogy majd beszélgetek emberekkel, hogy bulizunk egy nagyot.

S csak egy pici, egy icipici empátiára vágytam volna, azoktól, akikről úgy gondolom, hogy a barátaim, nem köteleztem, kértem... egy szívességet... Ha hozzászólás nélkül hagyják, az lett volna a legjobb... Mert volt, aki úgy reagált rá: Oké, igyekszem figyelni, de ne haragudj, ha elfelejtem, és volt, aki úgy, hogy hát tőlem ilyet ne kérjél, nem fogok rá figyelni, és volt, aki szerint mindenki más azt gondolja, azért kértem ezt, mert hisztis picsa vagyok...

Tavaly egy barátom kért meg ugyanerre minket. Ő más okokból, de megtettem neki, mert a barátom és mert fontos volt számomra, hogy ha lehet én pluszba ne bántsam őt... Ennyi figyelmességet szerintem mindenki érdemelne... Mert ez csak egy gombnyomás, de kurvajól tud esni...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

No, többek között ezért bannoltam az fb-t... Szurkolok Neked, hogy jól váljon be az új munkahely, és Te is nekik. Légy jól! :)