2014. július 28., hétfő

Tipikus felnott erv...

A facebookon folyt, folyik egy vita, apukam, anyukam az ocsem es koztem. Persze masok is beszalltak a vitaba es szerintem kutluralt, eszervekkel alatamasztott vita volt. Aztan beszallt egy magat felnottnek gondolo felnott es elkuldott minket(ocsemet ees engem, mi voltunk az egyik oldal) a picsaba hogy hogy jovunk mi ehhez a stilushoz es mit tettunk le az asztalra... Nem akartam nagyon csunyakat visszairni arrol, hogy o mit tett le es mit ert, pedig majdnem dupla annyi idos, mint en. Gyulolom azt, amikor a felnottek ezzel jonnek elo egy vitaban. Minek szolsz bele? Gyerek vagy! Kussolj! Csinald amit elvarunk toled! Duhos leszek tole, mert nem gondolom, hogy ez egy jo hozzaallas. Hozza kell tennem, o is egy olyan felnott, aki csak azert nem tiltotta el tolem a gyereket, amikor kamaszok voltunk, mert annyira nem vittem rosst iranyba a lanyat, sot a tanulassal kapcsolatos elvarasokat meg segitettem is. Mert hat volt olyan, nem is egy, a gyerekkori barataim kozul, akit eltiltottak es nem tudok olyat mondani, akinek a szulei jo szemmel neztek a baratsagunkat. Nem szeretem, sohasem szerettem ha kisgyerekkent kezelnek. Mar kisgyerekkent sem. Sohasem tartottam ervnek, hogy kussolj, mert te csak egy gyerek vagy. Azt hiszem ez is az oka annak, hogy annyi elbaszott felnottet ismerek. A szuleik es a kornyezetukben elo felnottek sosem vettek oket komolyan, sosem vettek felnott szamba es nem osztottak meg veluk a felnott gondolataikat a vilagrol. Hihetetlen halas vagyok a szuleimnek azert, mert engem mar akkor is komolyan vettek es meghallgattak, amikor meg beszelni is alig tudtam. Sosem ereztettek velem egy beszelgetesben vagy vitaban, hogy nem lehet igazam mert a gyerekuk vagyok, hogy nem csinalhatom jol, mert gyerek vagyok. Ha hibaztam is mellettem alltak, mindig, minden korulmenyek kozott.

3 megjegyzés:

Orsie írta...

egyetértek. de hol ez a poszt, én nem látok ilyet...

Csillagvirág írta...

Apukám alatt volt egy kommentfolyam és ott jött elő... De az illető felnőtt már törölte is a hozzászólását, olyan hihetetlen felnőttes módon...

Orsie írta...

ja oké, köszi.