2015. június 22., hétfő

A kisherceg es a róka

Tudom, hogy borzasztoan elcsepelt a kisherceg es a roka sztorija ha emberi kapcsolatokrol van szo, de talan pont azert az, mert olyan jol le tudja irni ezt az egeszet. Az elejen meg felsz, nem bizol, aztan szepen lassan megszelidulsz es mar varod a kovezkezo talalkozast. Felelosse valsz a masik irant es o is felelosse valik irantad.  Ilyen felelosseg nem csak a parkapcsolatokban, hanem az igazi baratsagokban is van. Peldaul amikor az ejszaka kozepen megcsorren a telefonod, hogy nincs-e nalad egy baratod es onnantol kezdve remegve figyeled a kapucsengo hangjat es bizol benne, hogy nincs a masiknak semmi baja, de ha megis tortent vele valami, azt sosem fogod megbocsatani. Eletemben nem orultem meg annyira a kaputelefonnak, mint tegnap hajnali fel ketto korul. Nem tudom mikor feltem annyira, mint tegnap este, hogy baj tortent. Egyszerre millio forgatokonyv pergett a szemem elott, hogy mit kell tenni ha megis baj van. Hogy tudok odaerni leghamarabb? Aztan csak ultunk a konyhaban es Momot jatszottam es nagyon remeltem, hogy segiteni fog. Azt hiszem igaza lehet Ickenek abban, hogy a vilagban konstans a Boldogsag es nem lehet egyszerre mindenki boldog. Pedig az annyira jo lenne. Reggel felhivtam a munkahelyem, hogy csaladi okok miatt nem tudok dolgozni menni. Es nem hazudtam.

Nincsenek megjegyzések: