2015. június 8., hétfő

Korrepetalaa

Az eddigi tapasztalatom szerint ketfele ember hiv fel hogy korrepetaljam, az egyik aki nem hulye csak nem erti, de erteni szeretne, a masik a "holnapzhvizsgatzmostazonnalsegits! ". Az utobbit nem szeretem tanitani, mert szinte biztos vagyok benne, hogy halal foloslegesen jartatom a szamat, 45-90 perc alatt nem tudom elmagyarazni se a tortnelem barmelyik reszet se a magyar nyelvtan vagy irodalomet. Foleg, hogy a mostrogtonazonnalokra felkeszulni sem tudok.  Persze a fejemben nagyjabol benne van az okossag, amit egy temarol tudni kell, de mivel se tortenelem se magyarszakos nem vagyok, ezert nem tudok felkeszules nelkul jol magyarazni. Ezt el is mondom mindig. Tegnap viszont belefutottam egy csajba, aki hozott egy tetelsort es akkor mondjam. Namost ami nekem fixen a fejemben van az az alsos tananyag resz. Elmondtam a csajnak, hogy csak a lenyeget tudom elmondani 45 percben de kuldok neki teteleket kidolgozva, es amit most mondok azok csak tampontok. A 12 tetel mindegyike olyan volt, (es ez csak a nyelvtan) hog egyesevel is 45 perc erthetoen es eleg melyen elmagyarazni. Az irodalomba bele se kezdtunk. Nem szeretek igy tanitani. En beszelgetve, kerdezve, viccelodve, nevetve szeretek tanitani.

Nincsenek megjegyzések: