2015. június 6., szombat

Sono molto molto molto felicisssima!!!

Gusztustalanul boldog vagyok ezen a héten!
Kezdődött ugye a nyelvvizsgával, még mindig nem tudom elhinni, hogy TÉNYLEG sikerült és TÉNYLEG megvan és ÉN meg tudtam csinálni. Olyan brutális boldogságot jelent ez nekem, amit nagyon nem is tudok leírni.
Hétfőn ennek örömére elmentünk ünnepelni Ickével és Minccel, ahol nagyon nagyon jól éreztem magam. Nagyon köszönöm nekik az estét, Elmondhatatlanul jó volt. Szerdán, már nem tudom hol voltam, csütörtökön elkísértem Mogyit meg a Jankát orvoshoz, pénteken meg reggel anyuékhoz mentem, ahol apa adott nekem egy joghurtkészítő gépet! Amióta hazajöttem Genovából, azóta szerettem volna egyet, és most végre van!!!!:))) Aztán elmehettem Hanna születésnapjára, ahol szintén jól éreztem magam. Ma meg fotóztunk Súval és Szozsival és nagyon nagyon jól éreztem magam, és kaptam finom ebédet (nem tudom mikor ettem ennyit egyszerre és ilyen finomat) és járkáltam mezítláb és tapicskoltam patakban és vizes lettem és rettentő sokat nevettünk közben, és én röpködtem össze meg vissza mert kaptam Sútól ebédnél egy fényképezőgépet. Olyan igazit, tudjátok, amivel képeket lehet csinálni. Az enyém már nagyon régen tönkrement, és nem volt gépem, és ezt sokszor sajnáltam, amikor csak úgy fotóztam volna egy naplementét vagy egy utcát, vagy valamit, de erre a telefonom nem alkalmas. És most van saját gépem megint! Brutálisan boldog vagyok. Nem, tényleg, nem tudom megmondani mikor voltam utoljára ennyire boldog egy egész héten keresztül. Folyamatosan mosolyogtam és repkedtem össze-vissza, mint valami idióta tinilány, és úúristen, el se tudom mondani most nekem milyen nagyon nagyon jó. És megvan a Paddyre is a jegyem és mindjárt vége a tanévnek és a lábam se fáj, mert szedem a gyógyszert, amit felírt a doki, és nem, nem tudom szavakba önteni, mennyire nagyon nagyon nagyon nagyon jó most nekem. És az étteremben tudták, hogy mi az a gluténmentes és kedvesek és mosolygósak voltak, és a hely, ahova mentünk gyönyörű volt és mindenképp vissza szeretnék menni oda kirándulni.

Örömbódóttáöröm!!:))

Ja és leégettem a Tauriel csizma talpát!:))

És egész nap a fenti dal ment a fejemben.:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sta sempre felice ;)

Elf írta...

Allatkert :-)

Elf írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Elf írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.