2015. június 28., vasárnap

Paddy koncert, diploma atvetel es mosolyok

A heten megjott az e-mail hogy keszen van a diplomam. Penteken at is vettem, es hazaig vigyorogtam mint a vadalma. Aztan atmentem mogyihoz es vettunk fulbevalot es utana feldobtuk a taskamat Bokihoz es ittunk almafas cidert es elindultunk Paddyre. En eskuszom nem tudom megmondani mikor ereztem magam ennyire brutalisan jol. Uristen annyit ugraltam es kiabaltam es ugraltam es hihetetlen jo volt. Es az volt a legjobb, hogy nem voltam egyedul es mogyi is felszabadult egy kicsit es boldog volt. Maga a koncert egesz jo volt bar a Lochnesz hangulatat nem tudja uberolni. Utana volt meg ilyen diszko szeruseg. Alvin, Tankcsapda, skapi, mindenfele amire mi bulizni szoktunk. Osszefutottunk a DodiebatyjaMarcival is meg Artemisszel meg Beciekkel es ott voltak Boki baratai Krisszek is. Es a hangulat volt nagyon nagyon jo, nekem. Es jol ereztem magam es felszabadultabb voltam mint az utobbi idoben barmikor es nevettem rengeteget, es istentelenul jo erzes volt, hogy mindig megtalaltam a szememmel, hogy atolelt, hogy odabujhattam, hgy nem csak ram figyelt, hogy egyutt ugraltunk es "tancoltunk" es minden jo volt. Aztan kapuig kisertuk mogyit es hazasetaltunk es most pruntyogos semmittevos hetvege van es most jo jo jo jo nekem. :)

Nincsenek megjegyzések: