2015. augusztus 12., szerda

Ami az enyem.. es egyeb gondolatok

Nem tudom mennyire a szuleim nevelesenek hatasa de a targyaim tobbsegevel ugy vagyok, hogy ami az enyem, az a tied is, ha fontos vagy nekem. Keves kivetel van, peldaul a konyveim es az alvos cuccom. De ha nekem van penzem, neked is , ha nekem van csokim neked is,ha nekem van egy fel kiflim akkor megosztom veled es az nekem jo erzes.  Ha viszont nincs, akkor ugyse fogok adni.                               A  masik dolog ami foglalkoztat egy ideje es gondolkodtam, hogy irjak-e rola egyaltalan az egy chat beszelgetes volt meg a tabor elott. Geri, miutan gratulalt Bokihoz, hogy akkor most en visszaterek cpzni? (Else mentem helo, csak az idom kevesebb erre). Es hogy akkor mostmar fogok-e beszelni Thereonnal? En meg igy neztem a monitort, hogy ez most komoly? Megirtam hogy a szuksegesnel tobbet biztos nem. Mire Geri kozolte hogy hat merthogy Thereonnak hianyzik h beszeljunk. Visszairtam erre, hogy epp eleg fajdalmat okozott nekem es azt hogy hazudott es megalazott azt nem tudom megbocsatani. Geri szerint persze rosszul latom (itt jon elo a kinek vagy baratja szitu) en meg majdnem mondtam neki h nagyon szivesen meselek az elmult ket evrol de foleg az utolso felrol, hogy miket kaptam es miket eltem at en, mert elkovettem azt a borzalmas bunt, hogy szeretni mertem.  Igazabol duhos lettem utana es taborban el is meseltem par embernek a sztorit es ok is kiakadtak mint en.             A harmadik dolog amin ragom magam az egy mondat volt, amit mogyi mondott hazafele a kocsiban, hogy en mindig ugy probalok segiteni azon ha valakinek szar h vagy rakontrazok vagy a sajat boldogsagomrol meselek. Ez a kozossegvezetoi szivarvanyhanyas kapcsan jott szoba es azota is filozom rajta mert iden direkt igyekeztem figyelni ra hogy ne igy legyen es ha valami problema merult fel, igyekeztem segiteni vagy valami okosat mondani. De ezek szerint nem sikerult valami jol.

Nincsenek megjegyzések: