2015. augusztus 16., vasárnap

Tavalyi nyar

Azt hiszem a joisten most epp karpotol a tavalyi nyaramert. Tavaly 3 napot pihentem, mert dolgoztam, tele voltam bizonytalansaggal es felelemmel, es bar voltak gyonyoru pillanatok, amikre szivesen emlekszem, megsem volt boldog nyar. Az idei nyaram nem is tudom mikor kezdodott. Talan amikor lefoglaltuk a repjegyet Romaba. Vagy azon a matematika helyettesito oran, amikor Bokira irtam facebookon, vagy amikor meglett a nyelvvizsga es en szokdelve rohantam fel a tanariba. Azota nem sirtam, nem keseredtem el es nem voltam szomoru csak neha egy-egy pillanatra. Szeretnek egy varazspalcat hogy a barataimnak is bodotta legyen. Es tegnap a szulinapom is nagyon jo volt. Meghitt es boldogsagos, ahogy az erkelyen beszelgettunk Natival es Dodieval, a tancikalas, az enekles hazafele. Minden minden szep. Koszonom. Tenyleg nagyon koszonom Nektek es Neked. :)

Nincsenek megjegyzések: