2015. augusztus 25., kedd

Hogyan lettel szerelmes?

A cim es a tema egy masik blogrol szarmazik, oda irtam egy kommentben egy valaszt a fenti kerdesre, de erre nincs igazan valasz. Persze meg tudom mondani az idopontot amikortol tudtam, hogy ez tobb mint vonzodas, tobb mint erdekesnek talalas. Azt is meg tudom mondani mi az amibe eloszor beleszerettem. Aztan egy hirtelen felindulasbol leirtam, hogy meg azt is szeretem ahogy dohanyzik, pedig alapbol nem szeretem ha valaki dohanyzik es a fustot sem. De neki valahogy annyira a lenyehez tartozik az a mozdulatsor es szeretem benne ezt. A masik nagyon fura erzes, hogy bar vasarnap delutan valtunk el egymastol, nekem hetfon mar hianyzott es ez egy furcsa erzes volt. Thereon mellett ezt az erzest igyekeztem elnyomni mert ot zavarta es volt, hogy lecseszett erte. Alyr csak siman nem ertette hogy hat ő hogy tud valakinek hianyozni. Gyerekkorom egyik mesejeben van egy parbeszed a kiralylany es az anyja kozott ahol a kiralylany azt mondja: ha becsukom a szemem ot latom magam elott es akarhanyszor csak ra gondolok sirhatnekom lesz. Mire kozli az anyja hogy ez kislanyom a szerelem. Nem pontosan igy es most rakeresni sem tudok (csehszlovak csipkerozsika) de azt hiszem most mar ertem.:)

Nincsenek megjegyzések: