2016. október 25., kedd

Egy kis nyál

Mert olyan reg irtam mar errol es mert nem tudok aludni,mert holnap bejon a fonokom es a csopvezem es megneznek es tudom,hogy felkeszultem, de ettol meg bennem van a para,hogy elcseszem. Vagy hogy valami nem ugy sikerul... Szoval nyenyenye. De most nem errol akartam am irni, hanem az elmult egy hetrol.
Merthogy az elmult egy hetben egyutt laktunk nalam. Igaz,hogy veletlenul es hogy Boki ataludt ket napot lazasan, de olyan jo volt igy. Jo volt hazajonni es vacsit fozni neki es bevasarolni ehhez a vacsihoz es egyutt fozni es nezni ahogy foz es mellette elaludni es ebredni es halkan kiosonni es reggel ugy puszit adni,hogy ne ebredjen fel ra, es atolelni felalomban es nezni hajnalban,ahogy alszik es betakarni es jatszani ugy,hogy mogottem alszik az agyban es gondoskodni es oleleseket es kedves szavakat kapni es vitatkozni es tervezgetni es nezegetni a neten a csempeket egy fel ejszakan keresztul es buta youtube videokat nezni, meg Nightwish filmet is es Lucifert es Szemfényvesztők 2-t.

Es most hazament kicsit es nekem hianyzik. De mindjart megint hetvege, negy napig es az jo lesz.

Es most mar tudok aludni azt hiszem.

Nincsenek megjegyzések: