2016. október 18., kedd

Harry Potter 15

Szoval az ugy indult,hogy Dodie meselte,hogy van ilyen.
Rogton eldontottem,hogy nekem ezt latnom kell.
A HP legalabb annyira az eletem resze, mint a Gyu.
Reggel felkeltunk mogyival es hiaba mentunk ki a kettovel korabbi vonathoz, az kesett jo sokat. Igy lekestuk a csatlakozast is es alternativ utvonalon mentunk a HP buszig.
A buszon odafele egy kis video mutatja meg mit kell csinalni ha leszalltal.
Nekem mar remegett a gyomrom.:)
Leszalltunk odamentunk a penztarhoz es masodszorra sikerult is a jegyekhez jutni. Mogyi kezebe nyomtam a jegyet,hogy "neked meg boldog szuletesnapot!"
Erre elkezdett bogni. Es bogott egy csomot. En meg tokre izgultam,hogy orulni fog e es h ne arulja el senki.
Bent egy csomot alltunk sorba. Aztan egy moziterembe vezettek,ahol lement egy filmecske a harom foszereplovel, akik elmondtak nehany fontos dolgot, peldaul hogy a 15 eves evfordulo miatt egy csomo olyan dolog is ki lesz allitva,ami amugy nem. Megjelent a nagyterem ajtaja, felment a fuggony es tenyleg ott volt az ajto. Es uristen!!
A szulinaposok kinyitottak az ajtot es beleptunk es kezdetet vette 5 ora csoda.
Elmeselni nagyon nehez, mert latni azt a bajitaltermet, azokat a ruhakat, diszleteket kellekeket, a vonatot... A legkemenyebb maga a Roxfort volt. Ott konkretan elakadt a lelegzetem.
Ittunk vajsort,ami iszonyatos volt, de Dodie kap igy bogret szulinapjara, es nekem is lett. Es van HPs levelem,amit egy ajto kopkodott ki es az Abszol uton mogyi varazsolt es megtamadta egy halalfalo.:))
Es felugrottunk a Kobor Grimbuszra es atsetaltunk a hidon es lattuk hogyan mozog Csikocsor.
Elkepeszto volt, de komolyan.
Nagyon a hatasa alatt voltam meg egy ideig. Nagyon nagyon nagyon jo volt.
Es jo volt,hogy ezt Mogyival egyutt eltuk at.

Nem is tudom,mas HPCs jart-e itt. De szvsz ez a hely mindenkinek kotelezo, aki szereti ezt a vilagot.

Nagyon nagyon jo volt.

Az ott keszult osszes kepet felrkom g+ra. Facera csak valogatas megy.:)

Nincsenek megjegyzések: