2016. október 18., kedd

Hazafele

Hat ez tenyleg kalandos volt.
Worcester egesz helyes angol kis varos.
Londonban elso nap este setaltunk apuval es mogyival es megneztuk a Towert meg a hidat aztan hazamentunk Zsoltiekhoz. Hazafele mar nagyon faztam.
Viszont kenyelmes volt az agyiko.
Masnap mentunkt HP studioba,ami eletem legjobb elmenyei koze tartozik.
Kulon posztot szentelek neki.
Aztan este betevedtunk a Primarkba,na az hiba volt. Ja.meg ultunk emeletes buszon is.
Meg voltunk boltban es Zsoltieknal kaptak apuek levest. En meg talaltam GM gyorskajat.
Amugy vicces Zsoltiek fele temeton at visz az ut. :)
Ma delelott bementunk a varosba,leadtam a csomagunkat egy megorzobe, aztan megneztuk a St.Pault ahova csak  belepovel lehet bemenni,ami 18 font. Hat fujmar.
Ugyhogy elmentunk a Baker Streetre es ott szetvaltunk
Apuval ketten nekiindultunk ajandekokat keresni,egyedul metroztunk meg minden. Talaltunk is mindenkinek valamit.:) A hugome pl tok talalo lett, es Bokie is. (elobbi egy rozsaszin szoros fulmelegitot kap, utobbi egy so es bors szoro keszletet,ami angol telefonfulke alaku, mert mindig azt mondja sotlan az etel, most lesz neki sajat soszoroja.:))
A tobbiek edesseget kapnak.

A talalkozo a zsido kisgyerekek szobranal volt a Liverpool streeti vonatnal. Kiszedtem, atpakoltam a csomagot,elkoszontunk a Gergotol es mentunk is a repcsihez.

A repteren apat is es engem is megallitottak,mert a kindlet nem vettuk ki a taskabol... Idefel a kutyafule se szolt erte. Baromi duhos voltam.

De most mar a repulon utazunk hazafele.

Jo moka volt es megtanultam nehany dolgot.

Egyedul vagy max 1 emberrel sokkal jobb utazni.
Azt hiszem maradok a mediterran orszagoknal. Nagyon nem fogott meg London. Nem csak azert,mert keveset lattunk, hanem mert semmi kulonlegeset nem ereztem benne. Pedig kerestem.
A londoni metro egy remalom. Egyre jobban szeretem a bkvt.
Az emeletes buszok viszont mokasak.
Az angolok mindenert elnezest kernek de ettol meg lazan felloknek.

Nyaron vagy jovo osszel muszaj lesz egy kicsit Olaszorszagba mennem.

Nincsenek megjegyzések: