2016. október 24., hétfő

Ha arra nem költenél...

Allok a buszmegalloban, az elobb ittam meg a kokuszos smoothiet, a kasszanal ott hagytam vagy hatezer forintot.
Megint. Pedig alig vettem valamit. Sajt, narancs, tojas,tej, zsepi...
Oke tudom luxus a sajt es a narancs is. Jo a tobbi is. Elni is luxus.
Raadasul nem a legolcsobbat vettem. Vajbol peldaul ragaszkodom a kerrygoldhoz, mert FINOM. Sajtbol se a sparosat emeltem le,hanem a tollet.
Persze a smoothie se kotelezo es a pudingpor sem.

Tobbszor hallottam mar,ahogy emberek egymasnak mondjak, ha arra nem koltenel akkor jutna.

Jutna. Mire is?
Autora, utazasra, nagyobb hazra?
De ha az en lelki bekemhez az a csoki kell? Minden nap? Vagy a minosegi etelek?
Van ertelme kuporgatni a penzecskenket, es mindent megvonni magunktol?
Ha valami cellal gyujtok,akkor azt hamar osszeszedem (lasd Roma).

Egyszer egy baratnom azt mondta, minek ket gomboc fagyit enni, ha egy gomboc is megadja a fagyizas elmenyet?

Mert megtehetem. Azert.:)

Nincsenek megjegyzések: