2013. augusztus 11., vasárnap

Honnan tudod?

Nagyon sokat gondolkodom mostanában azon a kérdésen, hogy honnan lehet tudni azt, ha valaki szerelmes.
Mert a nagy könyv szerint, akkor vagy szerelmes, ha rózsaszín köd van, meg felhőn láblógatás, meg repkedés meg nem látod a másik hibáit, meg ilyenek.
De akkor én soha nem voltam szerelmes. Soha.
Én mindig láttam a hibákat, csak azokkal együtt is kellett nekem a másik, sosem volt rózsaszín köd, és repülni is baromi ritkán repültem (olyankor általában úgy lezuhantam utána, hogy nem hiszem, hogy valaha merni fogok még repülni).
Nem tudom mitől számít valaki szerelmesnek.

Azt tudom, hogy amikor én szeretek valakit, akkor rosszul leszek tőle, ha mást ölel, rosszul érzem magam, ha nincs velem, ha sokáig nem látom, nem hallok felőle. Fizikailag fáj. Azt tudom, hogy akit szeretek, azért ölni is képes lennék, azzal a világ végére is elmennék, ha kérne rá. Azt tudom, hogy mindentől megvédeném és szeretném ha sokat nevetne, amikor velem van.
S szeretném ha boldog lenne mellettem, ha csak pillanatokra is.
Azt tudom, hogyha valakit szeretek, akkor nem gondolok komolyan másra.
Azt tudom, hogy olyankor, megáll az idő ha a szemébe nézek, hogy bármire képes lennék vele.

Nem tudom, hogy mi a szerelem, azt tudom, hogy én hogyan szeretek. Mert én csak nagyon tudok szeretni.

3 megjegyzés:

Elf írta...

pont ez....
a rózsaszín köd a tinik kiváltsága...

Elf írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Nekem is az a nagy bajom, hogy csak teljes lángon tudok szeretni, és ha arra vigyázok, hogy ne égessem meg azt, akit szeretek, akkor magamat égetem el. Ezért volt különösen nagy a szombat/vasárnap éjszakai segítség... HÁLÁSAN KÖSZÖNÖM! Amúgy sose hittem volna, hogy Te fogod ilyen szinten telibe találva megfogalmazni, amit szerettem volna. És azt, amiről azt gondoltam, hogy így csak én érezhetek. :)
Szomorú, hogy Neked egész más felhangokkal, nyomasztó disszonanciákkal szólnak ugyanazok a hangok, és az még inkább megijeszt, hogy kiderült, egy darabban játszunk. :/ Bocs, ha ez most nem tűnik értelmesnek.
Én ezerrel drukkolok Neked, nem tudom mit, csak azt, hogy jól alakuljon számodra, a lehető legjobban.

Ja, és nem bánom ám, ha a válaszom nem publikus. :)