2013. augusztus 14., szerda

Il mio lavoro

Meg odakint Genovaban elkuldtem a jelentkezesemet egy suliba, hatha. Vissza is irtak hogy jojjek be, en meg felhivtam oket, kintrol hogy jonnek en de Genovaban dekkolok. Nembaj ha hazaertem. Itthon viszont nem kerestem oket, mert nem volt meg a nyelvvizsga. Ket napja hivtak hogy szerdan, ha meg aktualis,menjek be. Borzasztoan izgultam. Alig aludtam ejjel es akkor is azt almodtam, hogy lekesem a buszt. Az igazgato elott mar talalkoztam a tanitoval, szimpinek tunt. Beszelgettunk a sulirol es rogton kollegakent kezelt. Bent az igazgato is ugy beszelt velem, mintha maris enyem lenne az allas. Ettol meg ugy jottem ki, hogy biztos nem kellek. Epp kaveztunk Dorwwal es Rozsaval, amikor csorgott a telefon es az igazgato volt benne. Azt mondta hogy a gyors hivas altalaban rosszat jelent de o ezt most megcafolna es jovoheten ilyenkor jojjek be a papirjaimmal es akkor megirunk mindent. En komolyan majdnem sirtam. Ott ultem es miutan letettem a telefont majdnem elbogtem magam oromomben. Osztalyom lesz. 18 kicsi elsosom, akik ram lesznek bizva minden delutan es az enek orakon. Talan furulyat is tanithatok, talan mas osztalyokban is. Iszonyuan felek es nagyon izgulok. Szeretnek megfelelni, szeretnem ha nem kovetnem el azokat a hibakat, amiket korabban, szeretnem ha decemberben meglenne a nyelvvizsga es ha jo lenne a kapcsolatom a kolleganommel. Genovabol ugy jottem haza, hogy ket kuldetesem van. Az egyik az allas volt. Sikerult. Nem tudom hogyan, nem tudom mivel vagyok jobb, mint mas palyazok, de jobb voltam. Es holnap szuletes napom lesz.

Nincsenek megjegyzések: