2013. augusztus 19., hétfő

Születésnap és egyéb finomságok

27 éves lettem én, meglepetés... Ja nem, azt majd akkor ha elmúltam 30.

Csütörtökön volt a születésnapom, ami nagyon jó lett volna, ha nem fáj a fejem egész este.
Szombaton aztán csináltam egy kisebb bulit, és nagyon meglepett, hogy akik eljöttek rá, hoztak nekem ajándékot. Tényleg nem vártam, az volt a legfontosabb, hogy itt legyenek. Persze tökre örültem minden kis apróságnak, csak annyira elszoktam már attól, hogy ajándékot kapok, hogy nagyon meglepett.
Örültem, hogy itt voltak Eryék és hozták Dorkát, és örültem a sok kedves mosolynak is.
Szeretem, ha emberek vesznek körül, szeretek a barátaimmal lenni. Szóval nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki eljött és nagyon boldoggá tettek ám.

Tegnap meg voltam szökőkút nézésen, hát ajánlom mindenkinek, hogy menjen el és nézze meg. (Margit sziget 21:00)


És hazaköltözöm. Annyira jó érzés, hazamegyek a jövőhéten.

Azon gondolkodtam, mi lenne ha lenne egymillió forintom. Tudom, hogy nem nagy pénz, de mégis, ha lenne.

Először minden, de minden tartozásomat rendezném.
Utána a lakásban a maradék rendbe hozni valót (pvc, nagyszoba, nyílászárók).
Aztán vennék magamnak egy jó gépet.
Aztán ruhákat is vennék.
Meg elmennék nyelvtanfolyamra 5X5re délelőtt.
Meg elkezdeném a jogsit, ha már megvan a nyelvvizsga.
Meg talán valami továbbképzésbe is belefognék, mindezek után (drámapedagógia még mindig nagyon érdekel).
Tavasszal elmennék Rómába.






3 megjegyzés:

David írta...

Nem akarok rosszmájú lenni, de az egy milla már a második, de legkésőbb a harmadik pontnál elfogyna :P :D

Csillagvirág írta...

Nem ismersz te engem:DD Spórolásban világbajnok vagyok.

David írta...

Most újítom fel a lakásomat, tudom, mennyibe kerül egy ilyen buli :P :D