2016. március 8., kedd

A multnelkuli emberek

A nonaprol eszembe jutottak a viragok, a viragokrol, hogy en hany megszaradt rozsafejet orizgetek otthon, errol egy tortenet egy fiurol meg egy lanyrol es hogy a fiu mennyire haragudott a lanyra, mert az elozo pasijatol kapott rozsa meg az ajtajan volt.

En sosem dobaltam ki a masoktol kapott cuccokat. Volt, amit, amikor jelentoseget vesztette, elajandekoztam, es kerultek mar a szemetesbe rozsafejek mert nem emlekeztem kitol kaptam. De ahogy azok az emberek, akiktol a viragot/bogret/plusst/akarmit kaptam, reszei voltak, alakitottam rajtam, nekik is koszonhetem, hogy az vagyok, aki, ugy valahogy ezek a targyak is hozzam tartoznak.

Van peldaul egy, tigrisem, egeszen pici, befer a zsebembe. Majd egy evig lakott is ott. Ez a kis tigris, akit Mütyűrnek nevezten el kb.10 eve, most a hatizsakomban lakik, es elkiser majd csutortokon a mutetre is.

De vannak emberek,akik mindent kidobnak, eltuntetnek az eletukbol, ami a masikra emlekezteti oket, akar a baratjuk volt akar a szerelmuk. Valahol megertem oket, mert fajdalmas ha valami emlekzetet arra, aki kedves volt nekunk de valamiert mar nincs velunk, es valahol megsem ertem.

Talan mert nekem fontos a multam, a gyokereim, hogy honnan jottem, mibol valtam azza, aki vagyok es egyik korabbi enemet sem szegyellem. Tetteket banok csak. Amikor valakit bantottam, aki nem erdemelte meg.

2 megjegyzés:

Elf írta...

En sok mindent azert dobok ki, mert nincs annyi helyem es mar nem fontos.

Elf írta...

En sok mindent azert dobok ki, mert nincs annyi helyem es mar nem fontos.