2017. március 12., vasárnap

Felavató fürdés

Bár tegnap gyorsan lefürödtem, mondtam Bokinak, hogy aaaz csak a tesztüzem volt! Majd vasárnap!
Ma anyuval egy csomót takarítottunk, aztán rájöttem, hogy hogyan tudok szappantartót csinálni.
Bementem a sittes szobába és megkerestem azt a zsákot, amiben a vágott csempék vannak. Méretre törtem, amennyi kellett és összeragasztottam, aztán bevontam gyurmával és csináltam rá egy sárkányt. A sárkánycsinálás még megy!
Aztán még felmostam, és utána bevonultam a fürdőszobába és jó húúúsz percet ültem a kádban.
Elképesztően jól esett. Most olyan tisztának érzem magam, mint már nagyon-nagyon régen és most jó érzés a bőrömben lenni.:)
És holnap veszek valami vad illatú habfürőőt!:)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogy a manóba elég Neked ilyenkor húsz perc???

Na ja, persze, sárkány vagyok, nem oroszlán. Vizes jegy... :D :D :D Húsz perc arra nem elég, hogy eljusson a tudatomig, hogy vízben vagyok! :D

Örülök, hogy megvan!

Csillagvirág írta...

Zuhanyzóban 17 perc alatt vagyok meg a hajmosással együtt.:))) Egyszer lemértem, mert nem hitték el nekem a fiúk, hogy negyed óra alatt végzek a fürdőben.
Erre rájött még mondjuk 10 perc hajszárítás és amióta egész ügyes vagyok, max 10-15 perc smink és mehetünk tündökölni. :))

Névtelen írta...

Na jó, de a zuhanyozó az más. A kádat ki kell élvezni, amíg teljesen ellazul az ember, megvárni a súlytalanság-érzést, és elérni, hogy ne gondoljon közben semmire. A zuhany merő tisztálkodás, de a kád az meditáció.

Úgy látszik, bennem túl sok a víz-elem ;)