2017. március 9., csütörtök

Il bagno

Hihetetlen,de nemsoka keszen lesz!!
Eddig gyonyoru. A mester nagyon sokat szopott vele, mert hat panel...Boko brutal lelkes,hogy milyen gyonyoru.

Persze nem ment egyszeruen. Miutan a Misi altal valasztott mester mellett dontottunk, es szetmobaztuk az egeszet, kiderult,hogy elszamoltuk a csempet es kell meg diszcsik. Multheten melo utan meg elmentem diszcsikot venni es a petofi hidig cipeltem, onnan Boki vitte. Kozben megjott a kad minden tartozeka. Aztan meg nem volt meg csapunk. Boki megrendelte,en atvettem, de vissza kellett cserelni,mert nem jot vettem at.
Szombaton a mester telefonjara keltunk, mert okosan bezartuk a jarolapokat a szobaba... Ugyhogy mielott mentem Jankazni, meg hazarohantam kinyitni az ajtot...

Elvileg szombatra keszen lesz. Olyan hedonista furdest fogok rendezni,hogy ihaj.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ahogy egy magyar autó reklámjában mondták "Szebb és csobb!" ;)
Hajrá az utóbbi! ;)