2017. március 2., csütörtök

Mindenki

Megnezetuk a gyerekekkel a filmet. En nem lattam eddig, azt mondtak siros.
Nekem nem volt az. Meg tudom erteni a karvezeto tanar motivaciojat. Tudom milyen az,amikor akkor ersz valamit,ha a diakjaid versenyt nyernek. Amikor az a jo tanar,akinek a diakjai a dijakat hozzak el. Hogy mennyire fontos tud ez lenni. Foleg a 90-es evek elejen.
Ettol meg szerintem is hibazott valahol, de megertem az okot.

A masik,ami eszembe jutott,hogy egy ilyen szituban en lettem volna Liza. Aki felall a tobbiekert,aki megprobalja megszervezni az ellenallast. Hiszen gyerekkent is ezt csinaltam es nem is szerettek erte a tanarok.

Szerintem nem rossz film. Hozza a hangulatot,amit a 90-es evek iskolai adtak, a ket kislany hiteles, a tanarno is az. A kamerakezelese nekem fura volt, de ennyi.

Amire nagyon jo,hogy beszelgetest lehet vele inditani. Beszelgetni a szituaciorol, a tanar, a gyerekek karaktererol es a korrol is.

A diakjaimnak nagyon erdekes kerdesei es megjegyzesei voltak, peldaul,hogy onnan tudjuk,hogy regebben jatszodik,hogy magazodnak,hogy jelenteni kell,hogy osztaly vigyazz,hogy milyen a ruhajuk. Erdekes volt.

Nincsenek megjegyzések: