2017. március 24., péntek

Gonosz

Annyira de annyira elfaradtam,hogy gonoszra faradtam magam. Nagyon,nagyon gonoszra. Amikor nem gondolkodsz mielott beszelsz.
Iszonyatosan, nagyon elfaradtam.
De beszelgettem Mikivel sokat,ami jo volt.

Es az jutott eszembe,hogy ezzel.a hordozas temaval.is ugy vagyok lassan,mint az angollal. Annyira nyomatjak,hogy KELL hogy mar zsigeri ellenallasom kezd kialakulni ellene...

Es ami meg nagyon jo a mai napban,hogy Bokinal nevnapi buli van es amikor mondtam neki,hogy ne haragudjon,de nekem most tobbet tolt,hogy Mikivel meg Dorival beszelgetek, es hogy utana hazamegyek,akkor megertette.
Es ez nekem nagyon fontos es jol esik.

Es kaptam ertekelest a szuloktol es a kollegaktol es nem.is rossz. En azt hittem,hogy baromi szar dolgokat fognak irni, de nem. Ami kritika,abban igazuk van, es jo erzes azt olvasni,hogy "jo hogy itt vagy" es azt is hogy strammul allom a terhelest.

Igyekszem. Tenyleg nagyon igyekszem.

1 megjegyzés:

mogyocska írta...

ha lesz majd gyereked, és még bírom, szerintem szívesen fogom hordozni, ha engeded :)