2017. július 20., csütörtök

Mamete krónikák VI

Korán felkeltünk anyuval, hogy a kilences buszt elérjük. Persze késett. Aztán Luganoban ittunk egy cappuccinot meg vettünk egy kis ennivalót. A vonatjegyet megint csak segítséggel tudtuk megvenni és svájci frankban adott vissza az automata. De akkor már vettünk svájci csokit is. Trüffelt,meg nemtom mit,de veszett finom volt. A vonaton egy indiai pár mellé ültünk,akik nagyon meglepődtek azon,hogy bárki melléjük ül.
Milánóban előbb a csomagokat raktuk le a szálláson, megnéztem hova menjünk pizzázni meg hogyan kell a Dómhoz menni. Metróztunk, a dóm nagyon tetszett anyunak. Most bejártuk minden részét, én a tetejére is felmentem. Hát elképesztően szép volt. Aztán átsétáltunk a Forza kastélyhoz meg vettünk ajándékokat is. Anyu vett magának egy csinos kis kalapot is. Elmentünk vacsizni, de anyu nem bírta megenni az összes pizzáját, én csak egy szeletet hagytam. Magunkkal vittük a maradékot, de hűtő nélkül sajnos már nem volt jó reggelre.

Éjszaka megint alig aludtam.Zajos volt a szállás,sok a szúnyog. Reggelre fájt a fejem is. Leadtam a kulcsot, a recepción, aztán a pályaudvar mellett reggeliztünk.

Most,amikor ezt írom, épp a repcsin ülünk, anya olvas én meg bedugtam a fülem,mert már nagyon zavartak a repcsin ülő kölykök...

Nem tudom melyik olasz város lesz a következő, Velence vagy Firenze?:)

Nincsenek megjegyzések: