2017. július 14., péntek

San Mamete krónikák II.nap

Miután este baromi nehéz volt elaludnom, letöltöttem ilyen kis "altató" alkalmazást, de a szúnyogok, a vihar és a nagyon puha ágy nem sokat segített.
Nyolckor így is kb. magamtól ébredtem. Azt,sikerült kiszaszerolni,hogy van egy Iperol a kettővel arrébb lévő faluban, oda meg elvisz a busz. Le is gyalogoltunk anyuval a buszhoz, de jegyet aaazt sehol se kapni. A sofőrnél sem. Viszont nagyon kedvesen szólt nekünk,hogy hol kell leszállni. Rögtön találtunk egy kávézót,ami engem mennyei örömmel töltött el, és anya evetr foccacciàt (az egy péksüti) én kaptam GM muffint, meg ittunk cappuccinot. Elkértem a wifi jelszót, aztán bementünk az Iperolba,ami olyan egy lidl,tesco vagy aldi. Szép nagy bolt. Mostanra az olaszom is kezd visszajönni, így nem esem annyira kétségbe ha valami nem kerek.
Anyunak borzasztóan tetszett,hogy itt a henteshez sorszámot húzol és úgy kapsz árut. Meg a nagy bolt is és hogy mennyiféle sajt van. Jól be is vásároltunk mindent,amit kellett. Hazafele egy ideig gyalogoltunk, aztán buszra szálltunk, ahol megint nem tudtunk jegyet venni. Állítólag a Mametében van jegy. Kíváncsi vagyok:))
Annyira elfáradtunk a házikóhoz feljövésben,hogy háromtól ötig aludtam. Ma nem is megyünk már sehova. Holnap viszont Mametében töltjük a napot. Holnapután meg Porlezzába megyünk át és hazafele sétálunk.

Ha nem fájna a bölcsességfogam(szúr.. jönne kifelé,csak jó kemény az ínyem) akkor nagyon jo volna.

Jó itt. Csak a Boki hiányzik.

Nincsenek megjegyzések: