2018. július 5., csütörtök

Utazás a trollokkal első fejezet

Tegnap hajnali négykor már a reptéren voltunk. Én aludtam max.1 órát előtte,Boki még kevesebbet.
Az utazás idegeskeséssel indult,mert a gurulós bőröndöt fel kellett adni,és nem számítottunk erre. A repülés jó részét átaludtam, pedig direkt szedtem le Poldarkot a telefonra. De majd max.hazafele.
Bergenben épp felhő volt, és hideg. Gábor átvette a kocsit, és bementünk Bergen központjába, aztán a szállásra. Ott nekem már muszáj volt enni. De ekkor már sütött a nap. Megnéztük a halpiacot , belvárost, az óvárost. Felmentünk egy funicolaréval(nem tudom a magyar nevét,talán a sikló a megfelelő) magasra, aztán ott mászkáltunk. Elmentünk egy tóhoz is, meg láttunk fa trollokat, meg táblát,ami boszorkányokra figyelmeztetett.
A helyén fent,volt GM hodtog:))
Hazafele bementünk a boltba, vacsit venni.
Itt este 11kor még világos volt. Én ekkor mentem el aludni. Nagyon kimerültem már akkorra.
Minden nagyon szép itt, sok a hegy meg az erdő. Képeket majd a driveba is felrakok meg a googlera is és elő is hivatok majd, főleg mert a naplómba az itteni bejegyzéseket rakom majd. Link az utolsó bejegyzésben lesz.
Öten vagyunk egyébként, Boki ,Gábor,Ancsa,Virág meg én.
Tényleg nagyon szép itt minden.:)

Nincsenek megjegyzések: