2013. október 30., szerda

Őszi szünet:))

Én nem azért vártam az őszi szünetet, mert végre pihenni fogok. Neeem.... Én azért,mert végre van időm elintézni az elintézni valókat. Rettentő jó élmény ám ez, és nagyon hiányzott már.
Hétfőn elkísértem Qka barátnőmet terhesgondozásra, mert egyedül az ilyesmi roppant unalmas, én meg ráértem épp. Nagyon jót beszélgettünk szerintem közben. Még sétáltunk is.
Aztán mentem az önkormányzatba elintézni, hogy a suttyók ki legyenek végre jelentve a lakásból (ideiglenesen be voltak, mert én baromi jófej vagyok...).
Ezt követően hazavánszorogtam és nem csináltam SEMMIT csak takarítgattam.
Tegnap voltam olaszon, ami már kellett, érzem ám, hogy csehül állok a dologgal és muszáj és muszáj, utána meg lepteamtali megbeszélés volt, szerintem sikeresen. Mivel most végre van időm, írtam Ryanának, hogy nem ér rá a héten, és,de ráért. Közben vízszerelőt kajtattam, mert most már nagyon uncsi, hogy a fürdőben mosogatunk, s közben a wc tekerője is leesett, így most fogóval lehet lehúzni a wc-t.
Ma reggel szépen felkeltem, elmentem a házidokihoz, írattam receptet, megtudtam, hogy érvényes a tb-m tehát egy körrel kevesebb aznapra. A Fővám térnél megtudtam, hogy megjött a bérlet visszatérítés, úgyhogy irány fűszereket venni az Ázsia bt-be. Istenem, ott egy vagyont el tudnék költeni.
A NAV-ban borzasztó segítőkészek voltak, és ez nagyon jó ám. Kijavítottuk az adó-bevallásomat és kiderült, hogy kapok még pénzt. Ennek annyira megörültem, hogy nagyon.
Délután meg találkoztam Imivel, kaptam parmiganot meg pestot.:)) Utána vettem fülhallgatót és egy szép új sálat. Egyre jobban szeretem azt a sálat. Szép is, puha is.:) Igaz nem bordó vagy piros, hanem kék és lila, de szép.
Utána meg Ryanával találkoztam és beszélgettem sokat-sokat.
Kellett már ez. Kellett az, hogy csak sétáljak és kirakatokat nézzek és tudjam azt, hogyha nagyon tetszik meg tudom venni. Hogy a hentesnél vegyem a húst, hogy a zöldségesnél a zöldséget, hogy nézelődjek a piacon a kofáknál.
Jó kis nap volt.:)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tudod, az egyik dolog, amit nagyon kedvelek Benned, az, ahogy az ilyen "semmiségeknek" felfedezed a maga szépségét, és örülni tudsz nekik. Hentesnél venni a húst... Ennek a jelentésére kevesen képesek úgy ráébredni, hogy örömet szerezzen nekik. Pedig ezek az apróságok nagyon mély jelentést hordoznak, azt, hogy a világban vannak rendben lévő, működő dolgok, és ami nem az, talán azt is azzá lehet tenni. Vagy csak örülni neki, hogy húst árul a hentes, zöldséget a zöldséges.
Az előző évezredben volt olyan, hogy a rövidáru-boltban lehetett kazettát vagy hanglemezt kapni, a közértben pólót, a cipőboltban meg elemet. Az ilyenek a bizonytalanság, a káosz jelei. Talán ez szemléletes.