2013. október 28., hétfő

Un'Anello

Január nyolcadika óta lóg a nyakamban Egy Gyűrű. Azért kaptam, hogy vigyázzon rám, hogy ne essen semmi bajom. Alig veszem le. El-el játszik vele a kezem, anélkül, hogy észrevenném, és hiányzik, ha nincsen a nyakamban. Azokon a napokon, amikor nem hordom, nem érzem magam biztonságban.
Fontos nekem ez a Gyűrű. Érdekes, hogy amióta olvastam a Gyűrűk Urát, mindig szerettem volna egy Egyet a nyakamban hordani, de valahogy sosem volt rá lehetőségem, bár nyaklánc 18 éves korom-óra mindig van a nyakamban. Először egy kerámia angyalt hordtam, amit a 18. születésnapomra kaptam Drizzttől, aztán azt leváltotta a medál, amit ugyanekkor kaptam mogyitól (az most elszakadva várja, hogy elvigyem ékszerészhez, hogy tovább hordhassam karkötőként), és most a Gyűrű.
Kevés ékszerem van, de mind kötődik hozzám. A fülbevalóim (az összes, bár a legtöbbet az Arwen medált hordom) a gyűrűk az ujjaimon, és a Gyűrű.
Egy ideje a Gyűrű felirattal pingálom tele a cuccaimat, vagy csak elképzelem milyen baromi jól nézne ki rajtuk.

Nem tudom miért ennyire fontos ez nekem. Talán mert 2 éves koromtól fogva meghatározza az életem? Talán mert hamarabb kerültem kapcsolatban Középföldével, minthogy olvasni, sőt igazából beszélni tudtam volna?

Nem tudom...
De ha kellene mondanom egy tárgyat, amit mindenképpen magammal vinnék, bárhova is megyek, ez a Gyűrű lenne az.


3 megjegyzés:

Elf írta...

:)
benne van már hármunk rezgése is :)

Névtelen írta...

Hatalmába kerített a Drágaszág? Szerencsére ez a Gyűrű nem az a Gyűrű (hiszen látszol :D) és nem kell tartanod attól, hogy túl kevés vaj legyél egy túl nagy kenyéren. Ellenben, ahogy Elf is mondja, benne van már hármójuk "rezgése", és nem csak hiszem, de tapasztaltam is, hogy az ilyen, a Hozzád közel állók szeretetével "átitatott" tárgy (nagyon fals megfogalmazás ez, de képszerűségében elég jól adja a lényeget) egészen hihetetlen oltalmat és energiát tud biztosítani. Remélem, hogy jó sokáig egészséggel tudod hordani! Meg azt is, hogy akik szeretnek, akiket szeretsz, azok is jó sokáig fogják táplálni az oltalmazó rezgést – mint az Olthatatlan Lángot :)
Na jó, bocsi, kicsit elkalandoztam a hasonlatokban, de talán a lényeg még látszik :D

Ja, és bár írni vagy mondani nem nagyon volt időm mostanában, de naponta (néha többször is) megköszönöm magamban a segítséged! :)

Elf írta...

ez így van...