2014. augusztus 3., vasárnap

Boldogság

Ha meg lehetne jelölni egy napot az idei évből, amire azt tudom mondani Ma egész nap Boldog voltam, akkor ez a mai nap lenne.
Mert boldoggá tud tenni, hogy a Kedvesem a nyakkendőjével bíbelődik tíz percen keresztül, és öltönyt vesz magára, mert a húgommal tölthettem a délelőttöt, mert a legjobb barátom megkért, hogy mondjak el egy verset a fogadalmuk közben én magyarul. Mogyi angolul, (amire ugyan később nem került sor, de sebaj), és ettől én olyan hihetetlen módon meghatódtam, hogy már a szertartás kezdete előtt sikerült bőgni egyet, mert a menyasszony megölelt, mert a szertartás gyönyörű volt és megható (igen azt is végig bőgtem, elvégre a Balázs nekem kicsit olyan, mintha lenne még egy fiú testvérem), mert a gyerekkori barátaim szinte mind egy helyen voltak, mert a Kedvesem végig figyelmes volt velem és gyönyörűnek éreztem magam, mert az egész estéből áradt a szeretet és az öröm és ez totálisan átragadt ránk is, mert azt láttam, hogy élvezi az estét, mert elkapta a harisnyakötőt, mert mindenkit folyamatosan mosolyogni és nevetni láttam, mert a Balázs még mindig zseniálisan táncol (szerintem soha senkinél nem láttam ilyen csípőmozgást sosem :D)), mert én lehettem a magyar hangja a menyasszony tanújának, mert a Kedvesem és a barátaim beszélgettek egymással, mert ez volt az egyik esemény, amit nagyon vártam a nyáron, mert fontos volt nekem, hogy ott lehessek annak az embernek az esküvőjén, akit 14 éves korom óta ismerek, aki az egyik legmeghatározóbb férfiak közé tartozik az életemben, aki tartotta bennem a lelket, amikor Genovában voltam, akivel bármikor ugyanúgy tudunk beszélgetni, mint, amikor kamaszként átsétáltuk a várost, és aki a világ legszebb, legkedvesebb, legmosolygósabb amerikai nőjét találta meg magának az élete párjának.

Most nagyon nagyon boldog vagyok, hogy részese lehettem ennek a napnak, és még sokszor fog könny gyűlni a szemembe tőle.:)

Nagyon nagyon nagyon sok boldogságot kívánok nekik innen is!:))

Nincsenek megjegyzések: