2014. augusztus 24., vasárnap

Non sto bene

Nem vagyok jol. Marmint igy nagyon nem. Az egesz valamikor 15-en penteken kezdodott, amikor mar ereztem, hogy valami nem kerek, de a parlagfure fogtam. Faztam is. Van egy bizonyos fajta fazas, amikor tudom, hogy utana beteg leszek. Szombat reggel mar taknyosan keltem es egy kicsit kohogtem. Szombat ejjel ket takaro alatt es Thereon mellett is razott a hideg. Vasarnap mar rendesen kohogtem es olyan elesett nyomoreknak ereztem magam. Igy dolgoztam vegig a hetet. Kohogtem, taknyoztam, es az alvas meg a folyadek igenyem a triplajara nott(az alvas igenyem eleve nem kicsi..) szerdan nem is mentem tuzijatekot nezni, mert nem akartam meg jobban megfazni, helyette otthon Skyrimoztam(en vagyok Tamriel legjobb bergyilkosa!). Csutortokon a kolleganom kozolte h borzalmasan nezek ki. Mondtam, hogy ugy is erzem magam. Az olaszt is lemondtam, annyira borzasztoan ereztem magamat. Pentekre az esti neocitranok nemileg rendbehoztak, igy csak el tudtam menni mogyiekkal kijutos jatekra, pedig feltem, hogy nem fogok tudni. Azt nagyon sajnaltam volna. Viszont elotte aludtam Thereonnal egy orat es miutan hazaertem hozza, is csak arra vagytam, hogy odabujhassak, mint egy kis gomboc, o meg babusgasson. Szombatra ez fokozodott, ataludtuk kb. a napot. Hazajottem es vasarnap olyan szarul lettem, mint mar baromi regen. Konkretan ugy gondoltam, hogy el fogok halalozni. Szedultem, fajt a fejem, a szemem, a borom, a mindenem, es olyan hanyingerem volt, hogy a wcben csoveltem vagy fel orat ( es kozben azon filoztam, hogy ma tanulni es takaritani alartam es ur isten fel kene mosni mielott lefekszem a foldre, igy utolag ez baromi vicces) es kozben Thereon online tartotta bennem a lelket, mert atjonni nem tudott. Egy orokkevalosgnak tuno ido utan valahogy magamba eroltettem egy algoflexet es bezuhantam az agyamba, es elaludtam, de mint akit fejbevertek. Ebredes utan ehes voltam es sokkal jobban ereztem magam. Igy legalabb a dolgok felet meg tudtam csinalni, amit terveztem. Viszont tovabbra se vagyok igazan jol. Kohogok, tusszogok es iszonyat gyengenek erzem magam. Es nem tudom, hogy mi az istent probalok itt labon kihordani... De peldaul szerdara mar jol kell lennem, mert talalkam van Idhrennel.:)

2 megjegyzés:

Pénelopé írta...

Tudom, hogy pont én kérdezem, de... orvos? (Esgal voltam)

Csillagvirág írta...

Betegszabira nem tud kiírni, sok okos újdonságot meg nem fog tudni mondani, mint hogy pihenjek c vitamin és algoflex. De majd fogok hozzá menni, mert szólnom kell, hogy megint új munkahelyem van.