2015. július 12., vasárnap

5-6. giorno

Tegnap nem voltam sehol, csak a boltba ugrottam le es a labaim azonnal tiltakozni kezdtek, hogy 100 meternel tobbet tegyek meg. Ugyhogy itthon aludtam es ettem es olvastam es aludtam es ettem. Kellett a mai naphoz. Ma a Forum Romanum, Palatinus, Spanyol lepcso volt a program. Baromira megerte. A palatinusnal van egy muzeum ahol leadtak ket kis videot hogy hogy nezett ki regen az, ami ma romvaros. Valahol rettento fura erzes igy vegig menni az utcakon. Vagyis a romok kozott/mellett. Aztan vannak szobrok is, hihetetlen milyen tehetsegesek voltak regen a szobraszok! Azok az arcok meg az h azt varod hogy befejezze a mozdulatot a szobor! Es a ruhak meg a redoik!!! Csak azert nem tapiztam meg, mert tilos volt es nem akartam konfliktust. Nagyon sokat setaltam es sok fotot csinaltam (mar csak 380 kep fer a kartyara). Aztan eltevelyegtem a Spanyol lepcsohoz is, sikerult felulrol odatalalnom. Ott lehetett inni a szokokutbol! Ja meg vicces volt, az egyik romainak oltozott jelmezes bacsi, amikor meghallotta hogy magyar vagyok, elkezdte enekelni hogy aza szep aza szep. Halali volt. Hazafele is tevelyegtem, aztan jott egy busz, ami a terminiig hozott, de olyan de olyan tomet volt rajta, hogy a hetes busz csucsidoben uresnek tunne mellette. Vicces volt nagyon. Aztan az en buszom is tomve volt persze. Mondtam mar hogy nem szeretem a romai tomegkozlekesest? Mindenki tolakszik es nyomakszik es meg se varjak, hogy leszallj.... nem irtam meg a szobatarsamrol, aki brazil. Meg lakik itt ket olasz csaj is es mindenki hangos es csapkodja az ajtokat es baromi meleg van, igy azert nehez jol aludni. De azert szep itt. :)

Nincsenek megjegyzések: