2015. július 9., csütörtök

Terzo giorno

Ez a nap elcseszetten indult. Alig aludtam, akkor is baromsagot almodtam. Valami volt a munkahelyemmel de mar nem emlekszem mi. Aztan nem reggeliztem, viszont mar megint sikerult eltevednem egy azaz egy darab jaraton. Romaban ugyanis nem mondjak be es nem irjak ki a megallokat a buszon. Szenvedjel ha nem vagy helyi. Igy jo egy orat mentem azzal a busszal, amivel amugy 15 percet kell. De meglett a szallas, kenyelmes is. Rogton aludtam vagy egy orat, csak baromira behallatszik a forgalom. Utana, meg komasan elindultam, hogy na akkor delutan Colosseum, de elotte ebed. Talaltam egy pizzazot, ettem pizzat, es elindultam a Colosseum fele. Persze itt is volt sor, talan jo fel orat vartam(de meg mindig kevesebbet mint a buszra....) aztan bejutottam. A jegy elvileg jo a forum romanumra es a palatinusra is. Romma fotoztam magam, le is merult a gep, igy nehany kepet a telefonnal lottem. Gondoltam miutan kicsodalkoztam magam(brutalos erzes am megerinteni a falait, amik az igaziak meg nehany oszlopot) megprobaltam megtalalni, hogy hova tettem a jegyem. Hat valahol kikaptam az ovtaskabol.:( igy ha be szeretnek menni a forum romanumra akkor masikat kell vennem. :( ennyire lama vagyok. Ezen amugy annyira elkeseredtem (meg amugy mar zarva volt am a hely) hogy elindultam haza.most epp a buszra varok, ami majd jon. Hazafele bevasarolok kajat es alapanyagokat. Holnap meg koran kelek es irany a Vatikan.

Kozben hazafele kerek 20 euroert vasaroltam be! Csak kenyeret nem vettem a kovetezo ot napra. Minden masom van. Mivel mar ettem pizzat ezert a varosban csak fagyizni es kavezni fogok ezentul. :) Az uj helyen van egy szobatarsam Priscilla es rendes agyam van es olyan zuhanyzo, hogy ala lehet allni. Amiota itt vagyok most tudtam eloszor rendesen letusolni. Hajat is mostam, mert a tengerviz meg benne volt. Amugy Roma azon reszei ahol elvileg nem jarnak turistak iszonyat mocskos. Olyan mint nalunk a 8-9. Kerulet egybeveve. Mondjuk szemetes sincs sok.

2 megjegyzés:

Gandalf írta...

A Forum Romanum nekem nagy kedvencem. :0)
Az utcák egyébként csak az elmúlt években lehettek ilyen elképesztő mocskosakká, amikor először voltam Rómában (2009 eleje), még sokkal konszolidáltabb volt a helyzet.

Névtelen írta...

Remélem, hogy üdvözölted a nevemben a Rotondát :)