2015. július 19., vasárnap

Elrohant a hét

A repülőutam egész kellemes volt, bár a buszt nehezen találtam meg, és a beszállást se írták ki.. (jófejek nem?) és Boki se tudott kijönni elém, mert beteg lett. (Láttatok már leégett sápadt embert? Hát nem vidám látvány).

A hetem nagyjából arról szólt, hogy családoztam, bementem a munkahelyemre a naplót aláírni meg a szerződést, kifontuk a hajam, tábort szervezgettem, filmeket néztünk, (a Maleficent egy baromi aranyos film!!) ééés tegnap motoroztunk kicsit.:) Utoljára Rodarth mögött ültem motoron két évvel ezelőtt és már akkor is nagyon tetszett. Úgyhogy gyorsan írtam is ismerősöknek, hogy kérnék kölcsön motoros bukót, meg ezt-azt.
Még nem pihentem ki Rómát, még a hatása alatt vagyok eléggé.



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Huh... Vaya con dios!
Vigyázzatok magatokra (és egymásra és másokra)... Imádtam motorozni, de sajnos sok függ másokon, akik ezzel koránt sincsenek tisztában. Amúgy meg jó motorozást! :)