2015. július 7., kedd

Primo giorno

Ma reggel fel hetkor keltem es nyolc korul mar metrora szalltam. Itt ket vonal van. Linea A es B. Legalabb olyan ronda mint az otthoni, csak sokkal nagyobb a tomeg. Persze sikerult azonnal eltevedni azon az egyetlen vonalon. Igy olyan fel9 korul ertem be a Terminihez. Boven raertem mert Ramonaval csak 11 korul talalkoztam. Ugyhogy szep komotosan elsataltam a Piazza Venezia kozelebe, vettem reggelit a Colosseumot nezve megreggeliztem aztan elgyalogoltam az Angyalvarig, ahova majd be is szandekozom menni. Ott megvartam Ramonat es elmentunk a Villa Borghesebe, aztattunk labat a szokokutban es fotozam egy csomot. Az olaszok nagyon viccesek, mert nekik a 10 perces seta messze van. Egy figura utnunk kiabalt amikor mondtuk hogy magyarok vagyunk, hogy Orban a mi Ducenk... Kesobb egyedul bementem a Trastevere reszre, ahol talaltam ebedet, aminek delutan fel negykor kifejezetten orultem. Utana elsataltam a Pantheonig, megneztem a piazza fiorit es a fontana di trevit, ami olyan rondan van felalvanyozva hogy ihaj es nem is mukodik igy nem tudtam belefejelni. Le se fotoztam olyan csalodas volt. Ertem, hogy fel kell ujitani meg minden de hogy valamit ilyen rusnyan csinalni.... amuy itt lepten-nyomon van egy ivokut, igy eleg volt egy uveg vizet vennem, azt toltom ujra es ujra. Ja meg az elejen nem volt taskam ugyhogy a kendommel kotottem az oldalamra Vandort meg a kajat meg a vizet. Vandor nagyon tetszett egy rendornek. Meg is simogatta: ) (o a fekete macko akvel fotozom a dolgokat). Aztan setaltam meg sokat vissza a terminihez es vettem taskat. Tulajonkeppen reggel nyolctol alig alltam meg. Brutalisan leegtem es hamlik a talpam. Meg jo hogx holnap a tengerpart a program. Csutortokon a Vatikan este meg elvileg talalkozom tolkienitakkal. Penteken Colosseumes Angyalvar, szombaton pihenek es csak lezengek. Vasarnap valami tavolabbi helyet nezek meg, hetfon elkoltom a maradek penzem, kedden pedig elmegyek meg egyszer oda ami addigba legjobban tetszik, aztan repter es haza. Egyebkent erdekes, hogy egyelore Roma nem szippantott ugy magaba mint akar Genova akar Pisa. Itt peldaul nem teregetnek ki az ablakon es nagyon egybe van a tortenelmi varosresz a tobbivel. Lepten-nyomon van valami muemlek. Ja meg belefutottam egy tuntetesbe is es egy srac aki segitett h merre kell menni rogton fel akart szedni, de kozoltem vele, hogy varnak otthon. Amugy jol erzem magam nagyon, csak borzasztoan elfaradtam.

Nincsenek megjegyzések: