2015. július 10., péntek

Egy kis kitero

Itt Romaban jo sok bevandorlo van meg gondolom menekult is. Tegnap ramirt egy volt csoporttarsam, hogy mi van velem, merre jarok, es amikor mondtam, hogy Romaban, akkor megkerdezte, hogy latok-e menekulteket. Hat mittudomen, bizztos vannak... csak engem ez nem erdekel. Azon kezdtem el filozni, hogy ez tenyleg ekkora problema vagy csak a sajto fujja fel, hogy legyen mitol felni es mit utalni, ameddig a kormany szepen csendben dolgozik azon, hogy lassan mi is menekultek legyunk. Aztan ezzel kapcsolatban jottek ugye a bevandorlok, amibol itt tenyleg sok van. Nem tudom lattam-e pl utcai arust aki nem az. Most ezen a buszon, amin ulok, az utasok fele tuti nem olasz szuletesu. Es? Engem rettentoen zavar ez a gyulolkodosdi, foleg amikor a barati korombol jon, ahol aztan tenyleg minden van. Oke negerek nincsenek, mert keves el az orszagban. Valahogy azt vettem eszre, hogy haromfele ember van. Az egyik gyulolkodik, mindegy kire, a lenyeg hogy mas legyen. A masik megprobal segiteni. A harmadik meg igyekszik Svajc maradni a temaban. De senki se tud kozombos lenni, mert mindenkit erint. Az jutott peldaul eszembe, hogy ha kovetjuk az elvet, hogy mindenki takarodjon haza, akkor az egyik diakom vagy apa nelkul no fel, vagy mennek ok is. Aztan az jutott eszembe, hogy oke mindenki takarodjon haza, de akkor az erdelyi magyar meg a felvideki is, meg az arab orvos, aki zsenialisan mut, vagy a szomszed akire ra lehet bizni a lakast, meg a kinaiak/vietnamiak akiktol a ruhainkat vesszuk, meg az arab akitol a gyrost meg a bolgar aki az etteremben mosogat, meg a roman takaritono, az ukrab wcs neni stb. Akik olyan nagy nagy hangon hirdetik, hogy mindenki takarodjon haza, belegondolnak-e hogy mi lenne ha a mieinket is haza akarnak toloncolni, csak mert magyar?

Nincsenek megjegyzések: