2013. május 19., vasárnap

Hosszú péntek

Pénteken reggel elmentem futárkodni. Igyekeztem hamar lezavarni a dolgot, mert tudtam, hogy este megyek még pultozni is, úgyhogy szükségem lesz rá, hogy a kettő között valahol tudjak aludni egyet. Ezt sikerült is kivitelezni, aztán elmentem dolgozni. Hát összegezve a pultozás, legalábbis ez a fajta, nem igazán nekem való munka. Nem a fizikai része. Mivel én sose voltam ez a szórakozóhelyre járós, meg ilyesmi, így eleve kicsit idegen nekem ez a világ, de azért mindent megtettem ám, ami tőlem telhető volt. Hazafele nagyon vicces részegekkel jöttem haza, akik azon szórakoztak, hogy az új bkv buszokon egy iskolacsengő jelzi, ha le akarsz szállni (tényleg). Nagyon kis viccesek voltak, végig nevettem az utat. Miután sikerült elaludni, olyan hülyeségeket álmodtam, hogy ihaj. Hajnalban ráadásul arra ébredtem, hogy remegek, fáj a hasam és nem kapok levegőt, meg rosszul is vagyok, de egy kis ablaknyitás megoldotta a dolgot. Sajnos velem ez történik ha túlhajtom magam fizikailag. Igazából én mindig tudom, hogy el fog múlni, de kívülről ez baromi ijesztően néz ki.
Aztán tegnap meg Ryana és Ádám esküvője volt. Hihetetlen jól éreztem magam, nagyon nagyon. Nagyon jó volt ott lenni, velük örülni, örömet okozni, látni, hogy ők örülnek,szóval nagyon jó élmény volt.
Remélem sokáig lesznek olyan nagyon boldogok, mint tegnap este.:)

Mi voltunk az utolsó vendégek, akik eljöttek (sose maradtam még ilyen sokáig lagzin). Énekeltünk is a végén. A Balatonszárszó Ádám előadásában még mindig zseniális. (Balatonzárszó.:D)
Aztán Ana  hazahozott minket kocsival, amit nagyon köszönök. Vicces volt.:))

S örülök, hogy Narb nálunk aludt.:)

Most minden szép és jó.

Nincsenek megjegyzések: