2013. május 16., csütörtök

Őszintére és szomorúra fáradtam magam

Legalábbis azt hiszem ez a megfelelő kifejezés arra, amilyen most vagyok. Brutálisan őszinte vagyok magammal és másokkal is, tegnap este olyan dolgokat mondtam ki, vagy írtam le, amit kevésbé fáradt állapotban nem biztos, hogy tettem volna (majdnem blogoltam is, csak telefonról azt nehéz lett volna). Mint mások, amikor részegek.
Egyébként jó dolog ez a futárkodás, egyre kevésbé érzem megterhelőnek a napi 40-50 km-t, amit letekerek 2-3 óra alatt. Bár hullaként zuhanok be az ágyba minden este, de azt hiszem ez normális, ha az ember reggel 6-kor kel, sokat megy és igazából folyamatosan pörög.

Holnap este pultozom is. Remélem nagyon jól fog sikerülni és visszahívnak a másik két próbanapra is, aztán próbahónapra, és esetleg utána, kapok egy rendes fix. szerződést. Jó volna, mert akkor legalább ez a munka dolog le lenne tudva végre, és nem kéne gondolkodom rajta, hogy mi lesz később. Félre is tudnék tenni belőle.

Jövőhéten pihenős hét lesz. Szóbeli kedden, aztán nyugi 31-ig amikor is megtudom az eredményt. Nem parázok ám, dehogy..

Nincsenek megjegyzések: