2014. május 23., péntek

34 nem fogadott hivas

Pedagogus napot tartottunk es en a kolleganom kocsijaban hagytam a taskam es a telefonom. Nagyon jol ereztem magam, beszelgettem, ettem finomakat, nevettem. Amikor visszamentunk a kocsihoz 34 nem fogadott hivasom volt. Rogton elkezdtem mindenkit visszacsorgetni. Hivott Thereon, az ocsem a hugom az anyukam es Dodie. Total fraszban lehettek, hogy hol vagyok, es Thereon azt mondta mar a mentoket akarta hivni. Pedig szoltam hogy keson jovok, bar azt en se gondoltam, hogy ennyire. Iszonyatos lelkiismeretfurdalasom van a dolog miatt. Soha nem csinaltam meg ilyet, hogy nem vagyok elerheto. A csaladom es Thereon hangjabol is ereztem a megkonnyebulest es a "elmeszteakisfaszombahogyennyiremegijesztetteldeorulokhogyelszdeaertmindjartlepofozlak" az ocsem konkertan elkuldott a kurva anyamba is. Igazuk van. Nem akartam megijeszteni senkit sem.:(

4 megjegyzés:

Dodie írta...

Tudod hogy igazából nem haragszanak rád. Csak mindenki nagyon megijedt, pont azért mert nem szoktál nem elérhető lenni, főleg nem sok ideig :) Meg valahol valami infó félremehetett. Ne izgulj ezen, tudod hogy öcséd is szeret haragudni dolgokért, majd mindenki megbékél :) Örülök, hogy megkerültél :D

Insane.kismanO írta...

Mondtam Mr. T-nek, hogy valószínűleg a pedikűrösnap, de azért a frászkarika bejátszott, amikor megkért, hogy azért menjek ki és nézzem meg, nem jöttél-e haza csendben. A lényeg, hogy megvagy és semmi baj nem történt ;)

mogyocska írta...

anyud engem is hívott, de nem hívtalak, mert gondoltam már biztos megtette ellőttem :)

mogyocska írta...

anyud engem is hívott, de nem hívtalak, mert gondoltam már biztos megtette ellőttem :)