2014. május 30., péntek

Mielott elalszom

Az elmult hetem meglehetosen erdekes volt. Hetfon atkoltoztettem magam es nehany ruham Thereonhoz. Ez azzal is jart, hogy hajnali 5:40kor keltem minden nap. En. En akinek a koran keles egyenlo a merenylettel. Kedden a suli kapujaig kisertem Thereont, majd boklasztam az olasz kezdeteig. Aztan vettem kajat a tacban. Veszelyes, hogy olyan kozel van a bolt az olaszhoz, mert rendszeresen elkoltok ott egy ezrest es nem igazan penztarca barat( a pocakom viszont repked az oromtol. Friss meleg peksutik...) utana dolgozni mentem. A heten tortentek elszomorito dolgok, de errol itt nem beszelnek. Minden este jo volt hazamenni Thereonhoz, tudva, hogy var. Szerdan bringaval mentem es nagyon kellett az a mozgas. Rettento feszult es rosszkedvu voltam a suli miatt. Csutortokon bekisertem Thereont a suliba. Rohej volt onszantambol bemenni oda, ahova annyira gyuloltem jarni. Fuj nagyon utaltam. Bemutatott kollegaknak meg megnezhettem hol tolti a napjait. Erdekes elmeny volt. Delutan ismet elszomorodtam a melohelyen, de a gyerekek felviditottak azzal, hogy meselhettem nekik. Ma meg hazajottem reggel, utana ket orat bolasztunk meg kaveztunk a kommuna tagjaival, aztan olasz es itthonleves. Holnap meg nyelvvizsga. Ja szemeszeten is voltam. Feles szemuvegre van szuksegem tavol latashoz. Rettento boldog vagyok tole, eppen ez hianyzott meg nekem es a kasszanak. Viszont juniusban mindenkepp veszek egy, de inkabb ket konyvespolcot mert rohadtul elegem van belole, hogy csori konyveim meg mindig szerteszet vannak. Igy se biztos, hogy elfernek de legalabb a gyakrabban olvasottakat felteszem. Szoval mozgalmas es jo het volt. Thereonnal megneztuk a Gru2-t meg a Paranormant meg az Emlekmas uj verziojat. A Gru2 tetszett. Akarok en is miniont magamnak. A Paranorman is elmegy de a harmadik az nem volt bejovos. Lattam mar a temaban sokkal jobbat is es igazabol nem tortenik benne SEMMI. Kicsi lelkem most boldog buborek letben van, csak.ne gondoljak mindenfele soklabu elolenyre meg a munkahelyemre. Azert egyszer igazan kivancsi lennek ra, milyen tanitonak latnak azok, akik lattak is dolgozni. Vagy valami.

2 megjegyzés:

Orsie írta...

nekem is volt gyerekkoromban régen 0,5-ös dioptriám. az annyira kevés, hogy nem is hordtam a szemüvegem (megfájdult a fejem tőle, ha hordtam, azt akarták, hogy hordjam állandóan), és még hosszú évekig nem is kellett.
most 1.75-ös van de vagy 10 éve nem romlott.
szerintem 0.5-re ne hordj szemüveget maximum akkor, ha nagyon-nagyon elfárad a szemed. amúgy inkább tornáztasd.

Névtelen írta...

Ha nem kezdett volna el zavarni, hogy nem latok rendesen, el se megyek orvoshoz. De zavar. Zavar amikor nem latom milyen busz jon, amikor a teremben allo gyerekek szellemkepesek, amikor nem tudom elolvasni az utcatablat az ut tuloldalarol.