2014. május 20., kedd

Kis mosolyok

Meg mindig tart a negativ hangulatom, de azt hiszem masnak is az lenne, ha nem tudna mi lesz vele. Es en nem tudom. 3 het van a tanevbol es meg mindig nem mondtak se igent se nemet. Ez azert baromi frusztralo, igy sokkal erzekenyebb vagyok es hamarabb veszekszem. A hetvegen is volt veszekedes es tegnap is. Viszont amiert ezt a posztot irom az egy aprosag. A Hobbit extra dvd vegen levo zene nagyon tetszik. Mondtam Thereonnak, hogy szedje ki nekem, mert szeretnem a telefonomra. Kozolte, hogy neeem. Aztan tegnap, miutan sirdogaltam egy kicsit, egeszen mas miatt, mielott elment aludni, megkereste nekem es belinkelte az oldalamra, es akkor maris jobb lett a kedvem. Olyan apro mosoly lett a szivemben, es tartott egesz este. Illetve, ha minden jol megy, vegre mind a ketten ket kereken fogjuk jarni a varost. Szoval pici lelkemnek az ilyenek (is) adnak erot ahhoz, hogy felkeljek reggel es elinditsam a napomat.

1 megjegyzés:

Gandalf írta...

Öreg Országúti Dal ("The Road Goes ever on and on.." - ezt dúdolta Gandalf a szekéren A Gyűrű Szövetsége filmben) és a Misty Mountains. :0)