2014. május 15., csütörtök

Bizonyosság:)

Hihetetlen jó érzés, amikor valaki azt mondja, annyira bízom benned, hogy tudom, soha nem csinálnál olyat, ami nekem fáj és én sem csinálnék olyat soha többé, amivel neked fájdalmat okozok.
Nem ezekkel a szavakkal persze, és szerintem nem is tudta, hogy ezt mondja.
Olyan erőt adott nekem, amire most nagyon nagy szükségem volt.
Ez a hét ugyanis nagyon lemerült hét. Szétszórt vagyok és hisztis és igazából a leghőbb vágyam az lenne, hogy az ágyamban a takaró alatt ölelgessem a Gizmómat és a kispárnámat és aludjak. Esetleg ugyanezt úgy, hogy Thereon is itt van. De semmi tanulást, dolgozást, semmit se nem akarok. Na jó egy nagy bögre forró csokit, vagy főzött kakaót (én ugyanis nem szeretem az instantot, nincs is itthon olyan).
Ráadásul bizonytalan a munkám is, a jövőm is, a mindenem. De a ma esti beszélgetésünk annyira de annyira sokat adott, hogy azt elképzelni sem lehet. Most kicsi fáradt buborékból, kicsi fáradt boldog buborék vagyok megint.
Különösebb okom pedig nincsen rá, azt hiszem.

Nincsenek megjegyzések: