2014. május 27., kedd

Flolalia

Amikor gyerek voltam, sose jutottunk el a Floraliara,pedig ott nottem fel a muzeum szomszedjaban. Kesobb Alyrral meg Eryvel terveztunk kimenni, de valahogy az is elmaradt. Iden mondtam Thereonnak, hogy menjunk ki, lesz kint ismeros is, menjunk ki. Igy hat szombaton kimentunk a muzeumba. Lattunk sok erdekes dolgot, eloadast, hagyomanyorzoket, csatat, gladiator bemutatot, lovasijaszokat, meg rengeteg kover kisgyereket. Aztan hazasetaltunk es aludtunk egy nagyot, utana fel ejszaka beszelgettunk. Sok dolog kerult szoba, amikor mar regen nem beszeltunk. Visszakaptam egy kicsit abbol, amirol azt hittem, hogy vegleg megoltek mar. Vasarnap jatszottunk es beszelgettunk es az is nagyon jo volt. Komolyan feltoltott a hetvege es igy kicsit konnyebb nekimenni a ram varo feladatokra.

Nincsenek megjegyzések: