2014. május 23., péntek

O mondd, te kit valasztanal?

Meg januarban beszeltem Felagunddal arrol, hogy azert szar, hogy az mtt es a cp kozott ilyen a kapcsolat, mert elobb-utobb el fog jonni a pillanat, amikor nekem majd valasztani kell, kivel vagyok, kivel dolgozom, kivel allok egy oldalon. Hamarabb jott el ez a donteshelyzet, mint gondoltam.  En osz kornyekere tettem az idopontot. Multhet hetfo ota agyalok ezen. Persze a valaszom, amikor a kerdes megerkezett, mind a ket oldalrol, egyertelmu volt. A lep utan kifejtettem(olvashato itt a blogon) hogy az mttvel en semmitse egy jo ideig, hogy 8 ev munkajanak, azt gondolom, melto lezarasa volt a Lep. Ettol meg az egyuttmukodest en szeretnem, mert azt hiszem, hosszutavon mind a ket tarsasag javat szolgalna, ahogy mind a ketto veszithet azzal, ha nem jon letre. Sajnalni fogom, ha nem sikerul. Lassan ket hete agyalok azon, mi lenne a legjobb mindenkinek. Mert mind a ket helyen a barataim vannak, mert mind a ket tarsasagnak ugyanaz a celja, csak az eszkozei masok, mert mind a ket tarsasagban vannak ertekes emberek. Kicsit olyan erzesem van, mint a tundek es az emberek kozotti kapcsolat Tolkiennal. Nekem mind a ket tarsasag fontos, de a jelenlegi helyzetben, es ezert elnezeset kerem mindenkinek, a CP mellett allok. Sok indokom van a miertekre, es ha valaki megkerdezi el is mondom, szemelyesen, egy tea mellett.

1 megjegyzés:

Insane.kismanO írta...

Most éppen a CP-ben érzed jól magad, ők a közösséged, velük haladsz. Attól még, hogy esetleg van egy-két ember, akik kígyót-békát (kigyúrt békát?) mondanak rád a hátad mögött az MTT-ben, szerintem továbbra is tartsd meg a jó szokásodat, hogy az új közösségedben is voice of reason maradsz és tompítod az esetleges igaztalan ellenérzéseket, túlzásokat. Szerintem ennél többet nem tehetsz, nem tehet senki. De senki sem várhatja el sem azt, hogy kettészakadj, sem az örök és feltétlen (és többször kihasznált) hűséget, sem a múltad és a szép emlékeid megtagadását. Én tartom a véleményem: te leginkább a saját, egyszemélyes csapatodnak tartozol végtelen hűséggel és lojalitással. ;)