2014. május 20., kedd

A boldogsagot latni

Tegnap hirtelen felindulasbol meglatogattam mogyit. Talab egy honapja probalunk osszehozni valamit, de sose sikerult. Hihetetlen jo volt. Jo volt hallgatni, ahogy mesel es latni, hogy mennyire boldog. Ha a babarol ha Bigfootrol beszelt ragyogott a szeme. Amiota ismerem sosem lattam ennyire boldognak, mint most. Pedig meselt olyat is ami nem annyira vidam de most mar felre tudta ezt is tenni. Nagyon feltoltott az, hogy ott voltam, az egesz nyomorult hetem legjobb par oraja volt. Ha nem aludtunk volna el felig beszelgetes kozben, lehet hogy meg most is beszelgetnenk. Utana nagyon vicces utam volt hazafele. A villamoson csupa vidam emberrel utaztam es a buszon is zeneltek meg enekeltek, egy hajlektalanbacsi meg osztotta az eszt egy nagyonmagyar gyerekkel. Vegig vigyorogtam es ez a vigyorgas meg ma reggel is megvolt, a ma reggel 12:30 korul kezdodott.:)) Es most mindjart kezdodik a hetvege es most kis feltoltott boldog buborek vagyok.

Nincsenek megjegyzések: