2015. március 14., szombat

Adottsag

Nahat milyen meglepo, az istennek se birok elaludni, cserebe kattog az agyam. Peldaul azon, hogy az utobbi idoben nagyon sokan mondtak, hogy szep vagyok. En ezt rettento sokaig nem hittem el, hiszen a szep lanyokba beleszeretnek a fiuk es belem soha senki se volt szerelmes(vagy nem tudok rola). Most mar tudataban vagyok ennek, es amiota alexanderre jarok es a tartasom is valtozik, az emberek is mashogy neznek ram. Am arrol, hogy szep vagyok, nem tehetek. Nem teszek erte semmit. Ezt osztotta a gep. 2012ben jegyeztem meg narbnak, hogy kurvara sokat erek vele... es ezt a velemenyemet azota is tartom. A szepseg mulando, ahogy oregszem, egyre kevesbe leszek majd szep, de ezt termeszetesnek tartom. Sokkal nagyobb erenynek erzem ha valaki lelkiismeretes, van erkolcsi moralja, muvelt, jo a humora, megbizhato, az ertekrendje nem a penz korul forog, ha valaki megdolgozik valamiert. A szepseg raadasul relativ, mindenki mast tart szepnek, es koronkent is valtozik(peldaul a reneszanszban en kifejezetten csunyanak szamitottam volna, ahogy a huszas evekben is, amikor a kisfius nok voltak a divat). Nem mintha nem esne jol a popp lelkemnek, amikor azt mondja valaki, hogy szep vagy.  :)  (es elfelejtettem a mondanivalom tobbi reszet, ugyhogy megprobalok aludni vegre.)

Nincsenek megjegyzések: