2015. március 21., szombat

Perché no?

Az elmult egy hetben azon gondolkodtam, miert nem akarok most senkit. Ma jottem csak ra. Nem akarok bantani es fajdalmat okozni es tudom, hogy csak bantanek es fajdalmat okoznek. Nem azert, mert ne lennek kepes szeretni vagy szerelembe esni, hanem mert a Thereon altal elkovetett dolgokat mason vernem le, ahogy o is engem buntetett mindazert, amit nem en kovettem el. Nem akarom hogy masnak azert fajjon, mert en meg nem keszultem fel arra, hogy ne egy illuziokepet lassak. Azt hiszem most inkabb az olyan estekre van szukseg mint a mai, amikor teljesen szabadon hulyeskedtunk Felixxel meg hogy harom tok ismeretlen sraccal csocsoztunk. Most tul sok uj embert se akarok megismerni kozelebbrol. Most csak onmagamert akarok felelos lenni egy kicsit.

1 megjegyzés:

Felix írta...

Megismételhetjük :)