2015. március 17., kedd

Egyedulallo

Vegul nem a facera irom ki ezt, csak ide. Mennyire hulye szo ez azokra, akik nincsenek parkapcsolatban. En akkor is egyedulallo es megismetelhetetlen vagyok, ha parkapcsolatban vagyok.  Nem tudom mivel lehetne jol kifejezni ezt az allapotot. Talan a szingli tenyleg jo kifejezes. 19 eves korom ota nem voltam igazan szingli. Na jo Genovaban oktobertol majus egyig, de tulajdonkeppen akkor sem voltam ugy egyedul mint most. Akkor legalabb volt kire gondolni es most meg ez sincsen, ami egy borzasztoan szokatlan erzes. Amiota az eszemet tudom mindig volt valaki, akire gondolhattam. Gyerekkent a kis szerelmeim, kesobb az elso pasim majd a masodik a harmadik, aztan a Balazs aztan Drizzt aztan megint picit a Balazs aztan a Gabor aztan Alyr aztan kis szunet utan Thereon. De most senkise nincsen es ez nagyon furcsa. A valakire gondolas erzese hianyzik. Mert persze baromira hianyzik az hogy beszelgessek Thereonnal de az utobbi idoben amugy se sokat beszelgettunk. Inkabb csak en probaltam beszelni vele, de a meseimben este legalabb volt egy  "hos". Most a hosno egyedul kuzd meg az ellenseggel. Hianyoztak azok a beszelgeteseink amiket meg regen skypon csinaltunk. Igen azt hiszem azok hianyoznak a legjobban. Es sokat fogok rola beszelni meg, mert fontos volt a szamomra. O talan fel sem fogta mennyire. Anyukam szerint ezt el se kellett volna anno kezdeni. De en tudom, hogyha akkor nem kezdjuk el, abba sokkal jobban belehaltam volna. Keptelen lettem volna vegignezni ahogy mas lanyokkal van, ahogy masra mosolyog. Igazabol meg most se szeretnem latni, ha egy mod van ra. Azt hiszem en mar oreg vagyok ahhoz, hogy olyasvalaki baratja legyek, akibe beleszerettem. Haromszor csinaltam es egy kivetellel nem mondhatnam, hogy hudejoljartam. Nem akarok mar tobbet olyat, hogy en nevelem fel a paromat, hogy mindig en legyek a felelos fel a kapcsolatban. Fogalmam sincsen hol fog velem szembejonni az az ember, akinek egyedulallo leszek, es akinek az en seggembol sut a nap es forditva. Biztos lesz egy ilyen, csak turelmesnek kell lennem. Talan konnyebb lenne turelmesnek lenni, ha a mesekben ujra lenne hos, aki megmenti a kiralylanyt.

1 megjegyzés:

Minc írta...

ez a beszéd! (bocsi rászabadultam most a blogodra)