2015. március 29., vasárnap

Hazaert cuccok

Ma hazajottek a cuccaim. Na nem minden, de nem is ez a lenyeg. Baromira tartottam tole, hogy olyasmi is lesz a csomagban, amitol szomoru leszek, amit ugy adtam neki, hogy szamomra fontos volt, hogy az ove legyen. Hala az egnek semmi ilyen nem volt benne, a soparnat kiveve, de az nem szamit. Csak a karakterlapom. A jatekbol, amit egyutt jatszottunk. Csak az volt a kupacon, ami elszomoritott. Az egyik legjobb karakterem, amit valaha kitalaltam es emlekszem ra, hogyan mikor csinaltuk es hogyan talaltam ki es irtam neki elosztorit.  Egy kicsit kettonk teremtmenye az a karakter es nem is jatszanek vele, nelkule. Meg az olaszos cuccok egy resze is hazajott es persze a ruhaim is. Most azert picit szomoruan megyek aludni es remelem, hogy valami szepet almodom majd.

Nincsenek megjegyzések: