2015. május 19., kedd

A szivem kis darabkai

Ultem a heven es az jutott eszembe hogy hanyfele is szortam szet a szivem kis darabkait. Balazs baratomnal biztosan van, Alyr is magaenak tudhat egy darabkat es Thereon is birtokol egy igen szep reszt. Nem en dontottem el kiknek adom, kiknek nem. Drizzt is kapott mutatoba de nala van a legkisebb,ami nem is hianyzik. Balazsnal, Alyrnal biztonsagban vannak a darabok, tokeletes horclux orzok. A Thereonnal levo darab az egyetlen, amiert aggodom. Tul nagy es tulsagosan erdemtelenul adtam oda. Ezt valahol mar az elejen is tudtam, de meg csak azt sem tudom megmondani mikor kapta meg. Kicsit olyan mintha mindig nala lett volna, ahogy Alyrnal es Balazsnal is az o darabkajuk. Tudom, hogy sosem fogom visszakapni, hiszen onkent adtam, es semmit se kertem cserebe. De ez a darabka hianyzik. Talan mert, a masik kettovel ellentetben, igazabol sosem volt biztonsagban.

Nincsenek megjegyzések: