2015. május 14., csütörtök

Fajdalom..

Tegnap uberfaszaistencsaszar nap volt. Rendornapra mentunk a gyerekekkel, amit mind nagyon elveztunk, es en felmasztam veluk egy teherautora is. Azt hiszem azt nem kellett  volna. Valamit nem jol csinalhattam mert iszonyatos fajdalom nyillalt a terdembe es fajt, de aztan elmult. Utana ruhacsere volt Dodienal ahol nagyon jol ereztem magam es hazafele bicajozni az esoben is nagyon nagyon nagyon jo volt. Ma reggel ugy ebredtem hogy rettentoen fajt a terdem. Amikor fel akartam allni a metroban, konkretan konny szokott a szemembe a duhtol es a fajdalomtol egyszerre. Aztan talan meg be is fasliztam (nagyon ritkan faslizom) es egesz nap valamire felrakva ultem vagy nyujtva volt. Es meg most ia faj de nem annyira csak zavaroan. Mintha valami beakadt volna benne es ugymaradt volna. Remelem hamar elmulik, mert szuksegem van a labamra...

Nincsenek megjegyzések: