2015. május 11., hétfő

Vecchio

A szombat esti suttyodiszkoban megtudhattam, hogy tulajdonkeppen mar oregnek szamitok..mert bezzeg a ferfiak negyven korul sem azok, sot, de a nok, hat veluk kibaszott a termeszet, mert harminc korul mar elkezdenek oregedni es ez latszik is rajtuk. Tulajdonkeppen csak azert nem kevertem le egy pofont annak, aki mondta, mert egy cider es egy vodkanarancs utan nekem mar nincs rendes tererzekelesem(foleg szemuveg nelkul) es mert a baratnom pasijarol van szo. Mondjuk ilyenkor felmerul bennem, hogy az ilyen pasik vajon megis milyen elbaszott ertekrenddel rendelkeznek? A masik ami eszembe jutott, hogy hat ha valakirol, rolam meg nem mondja senki, hogy 29 eves leszek, mert mindig fiatalabbat tippelnek, de ismerek olyan 23 ev korulit akit lazan harminc fole tippelnek.  Es akkor csodalkozik a tarsadalom hogy az emberek bepanikolnak amikor harminc evesek lesznek. Agyam eldobom.

1 megjegyzés:

Minc írta...

úú bazmeg, hallottam én is :D no comment :D